fbpx
Bel ons op 075-6142342
Bel ons op 075-6142342

Over ons

PartyZaan

PartyZaan is opgericht in 2008 en is daarmee inmiddels zo’n 11 jaar actief op de audiovisuele markt. De liefde voor het vak is ontstaan vanuit hobby en passie voor audiovisuele technieken bij eigenaren Nils Groenewold, Jurrian Brink en Martijn Rijkenberg. Met nog steeds dezelfde liefde voor het vak is PartyZaan inmiddels uitgegroeid tot professioneel verhuur- en productiebedrijf.

Hierin willen wij ons onderscheiden in service en kwaliteit. De beste materialen, een eigen technische dienst en de modernste technieken zorgen ervoor de alle gebruikte materialen uiterst betrouwbaar zijn. Op het gebied van service maken we het verschil. Wij denken met u mee. Het aanleveren van een offerte binnen een uur na aanvraag, een levering punctueel op de minuut, dagelijkse bereikbaarheid en last-minute flexibiliteit zijn geen uitzonderingen. Bovendien kennen wij ook geen ‘kan-niet’ mentaliteit. We zetten ons liever in om uw wensen werkelijkheid te maken.

Inmiddels beschikken we over een fulltime bemande kantoorafdeling met productspecialisten, een technische dienst en operationele afdeling met experts op alle vlakken. Daarnaast zetten wij ons in als erkend leerbedrijf. Met jaarlijks zo’n 1100 producties gaan wij geen uitdaging uit de weg!

Techniek sport evenement

Veelgestelde vragen en informatie

Hieronder vindt u belangrijke informatie over onze services en werkwijze. Daarnaast antwoorden op veelgestelde vragen. Kunt u de gewenste informatie of antwoorden op uw vraag niet vinden, stuur ons dan gerust een mailtje info@partyzaan.nl of bel ons via 075-6142342.

Materialen zelf bij ons ophalen en terugbrengen

Adres
De gehuurde materialen zijn of afspraak op te halen bij ons depot in Zaandam:
Penningweg 85
1507DG Zaandam
U kunt parkeren op onze parkeerplaats aan de zijkant van ons pand.

Meenemen
Wij vragen u bij ophalen om:
– Een geldig legitimatiebewijs te tonen
– Per PIN te betalen, tenzij anders afgesproken
– De pakbon te tekenen met inachtneming van onze algemene voorwaarden

Ophaaldag en retourdag
Wanneer u de materialen zelf op wenst te halen, kan dat op een af te spreken tijdstip op de eerste huurdag/gebruiksdag. Retourneren kan weer op een afgesproken tijdstip de dag daarna. In overleg kunnen wij een afspraak maken dat het al een dag vóór de gebruiksdag opgehaald kan worden. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Valt de retourdag op een zondag, schuift dit omdat wij dan gesloten zijn automatisch door naar de maandag. Uiteraard berekenen wij hiervoor géén extra huurdag.

Transport service

Uitleg
Natuurlijk is het ook mogelijk om de materialen door ons te laten bezorgen en ophalen. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Deze service houdt in dat wij de materialen bij u afgeven en weer bij u ophalen. De materialen worden dan niet door ons opgebouwd en afgebouwd. Die mogelijkheid is er uiteraard wel en wordt beschreven in de ‘Opbouw en afbouw service’.

Kosten transportservice
In Zaandam en omstreken is ons starttarief € 15,- inclusief BTW voor het bezorgen en weer € 15,- inclusief btw voor het weer ophalen een dag later. Wij rijden twee ritten als wij bezorgen en ophalen. Dat kost dan totaal € 30,- inclusief btw.

In Amsterdam Centrum bedragen en kosten voor bezorgen € 30,- inclusief btw en het ophalen ook weer € 30,- inclusief btw. Totaal dus € 60,- inclusief btw.

Voor de rest van Nederland geldt een prijs per gereden kilometer van € 0,40 inclusief btw.

Rekenvoorbeeld
Tussen ons magazijn en uw locatie is het 40 km rijden. Wij bezorgen en rijden weer terug. De dag daarna halen wij het op en rijden wij weer terug. Wij rijden totaal 4 x 40 km = 160 km x € 0,40 = € 64,- inclusief btw voor het totaal.

Opbouw en afbouw service

Uitleg
Wanneer wij de materialen bij u bezorgen en weer ophalen, kunt u ook kiezen voor de opbouw en afbouw service. Dit houdt in dat wij de materialen in overleg op de juiste locatie plaatsen, volledig bekabelen en instellen. Daarna geven we u een duidelijke uitleg over de werking van de materialen. Na uw event ruimen wij alles weer volledig op en nemen het weer mee.

Kosten
De kosten voor het opbouwen, instellen en afbouwen van materialen worden eerlijk per minuut berekend. U betaalt dus niet gelijk een heel uur voor een klein klusje. De prijs die wij hanteren is € 30,- exclusief btw (€ 36,30 inclusief btw) per uur. Iets dat 15 minuten werk is om neer te zetten en 15 minuten werk om weer op te ruimen, kost dus totaal 30 minuten, € 15,- exclusief btw.

Sommige materialen, zoals een geheel podium of zware materialen, moeten door meerdere personen tegelijk opgebouwd worden. Hierbij geldt dan per persoon het bovenstaande tarief.

Bediening van materialen tijdens uw event
Deze mogelijkheid bieden wij ook. De informatie vindt u onder de teskt ‘Technisch personeel tijdens uw productie’.

Technisch personeel tijdens uw productie

Uitleg
Naast de service van het bezorgen van de materialen en het opbouwen ervan op uw locatie, kunnen wij ook de bediening verzorgen. Wij beschikken over ervaren productspecialisten, zoals gediplomeerde geluidsmannen, lightjockeys en allround technisch medewerkers. Zij kunnen tijdens uw gehele event de apparatuur bemannen en bedienen.

Kosten
Een geluidsman of lichtman kost € 35,- exclusief btw per uur. Een allround technisch medewerker voor overige ondersteuning, opbouw, ombouw of afbouw kost € 30,- exclusief btw per uur.

Voor uitgebreide of meerdaagse producties is het uiteraard mogelijk een dagtarief af te spreken. Extra kosten als maaltijden en hotelovernachtingen worden naar redelijkheid en in overleg al dan niet doorberekend.

Hoe werkt het bestelproces

Advies over onze materialen
Natuurlijk geen wij er niet vanuit dat u volledige kennis hebt van alle technische apparatuur en benodigdheden. Daarom zijn wij dagelijks telefonisch of per mail bereikbaar. Ons doel is uw ideeën en informatie te vertalen naar de juiste materialen en een haalbaar technisch concept. Wij willen u als klant op dat gebied volledig ontzorgen.

Zelf materialen samenstellen
Voor de AV professional, Dry-Hire collega’s of kenners onder ons is het natuurlijk mogelijk om zelf een materiaallijst samen te stellen. Al onze apparatuur staat overzichtelijk per categorie ingedeeld. Deze kan aan de winkelwagen worden toegevoegd, waarna u na het invullen van gegeven als huurdagen en adres een offerte aan kunt vragen.

Offerteproces
Wanneer wij uw wensen telefonisch ontvangen hebben, of uw materiaallijst via de winkelwagen, gaan wij direct aan de slag. De offerte ontvangt u in de meeste gevallen dezelfde dag, zo snel mogelijk. In de offerte houden wij rekening met het aantal gebruiksdagen, staffelkortingen en persoonlijke kortingen. Natuurlijk lopen wij uw gemaakte bestelling volledig na en nemen wij contact op als wij bijzonderheden opmerken.

Na het ontvangen van de offerte kunt u deze via de link in de oranje balk onderaan de offerte digitaal tekenen. De opdracht is daarmee bevestigd. U ontvangt voor de volledigheid nog een persoonlijke mail van ons, dat wij uw bevestiging in goede orde ontvangen hebben.

Heeft u nog vragen, toevoegingen en wijzigingen na het ontvangen van een offerte, staan wij altijd direct voor u klaar.

Het aantal huurdagen

Gebruiksdag
In de meeste gevallen worden producten 1 dag gebruikt. U kunt de materialen op deze dag bij ons ophalen. Doorgaans in de ochtend. Het ophalen gaat altijd op afspraak. De materialen worden vaak de dag na gebruik weer bij ons geretourneerd, meestal in de ochtend, altijd op afspraak. Wij tellen geen 24 uur, ook als de materialen wat langer dan 24 uur in uw bezit zijn, blijft het gewoon 1 huurdag.

Een dag eerder al ophalen
Wij vinden het geen probleem als materialen al een dag vóór de gebruiksdag worden opgehaald. Dit is wel op basis van beschikbaarheid en het tijdstip is dan in overleg.

Retourneren op zondag
Op zondag zijn wij gesloten. Heeft u dus materialen gehuurd voor gebruik op zaterdag, dan kunnen die pas maandag geretourneerd worden. Uiteraard berekenen wij hiervoor géén extra huurdag.

Staffelkorting voor meerdaagse huur

Opbouw en afbouw dag
Wanneer de producten meer dan 1 dag gebruikt worden, gelden er speciale afspraken. Gebruikelijk is dat er een opbouwdag geldt waarin de materialen bij ons opgehaald of door ons geleverd worden en op locatie opgebouwd. Ook geldt er een afbouwdag, waarin de materialen afgebouwd en geretourneerd of opgehaald worden. Deze opbouwdag en afbouwdag zijn geen huurdagen en worden niet doorberekend.

Kosten meerdere gebruiksdagen
Wanneer de producten ook daadwerkelijk meerdere dagen gebruikt worden, óf langer in uw bezit zijn dat 1 opbouwdag, 1 gebruiksdag en 1 afbouwdag, gaan we uit van meerdere gebruiksdagen. Natuurlijk geldt hiervoor een aantrekkelijke staffelkorting.

Huurdagen / berekende dagen

1 1,00
2 1,50
3 1,90
4 2,30
5 2,70
6 3,00
7 3,30
8 3,40
9 3,80
10 4,20
11 4,60
12 5,00
13 5,40
14 5,80
15 – 21 6,00
22 – 28 7,00
29 – 35 8,00

Langere periodes in overleg.

Advies bij het bepalen van de benodigde materialen

Wij kunnen goed begrijpen dat u zelf niet weet wat er nodig is voor een congres, vergadering, beurs of feest. Daarom zitten onze specialisten klaar op ons kantoor om u te helpen. Wij stellen gerichte vragen en vertalen uw wensen naar de juiste materialen.

Natuurlijk is het ook mogelijk om vrijblijvend bij u langs te komen of om samen de locatie van het evenement te bekijken. Vaak is het fijn om eerst kennis te maken, van gedachten te wisselen, om vervolgens tot een goed plan op papier te komen.

Bel of mail ons gerust of vraag ons u terug te bellen of een afspraak te maken.

Betaling en betaalmethodes

Betaling op welk moment
Wanneer u een bestelling plaatst en de offerte tekent, kunnen wij de factuur opstellen. Dit doen wij doorgaans niet ruim van tevoren. Betaalt u een order ook niet op basis van een offerte, maar wacht tot u een factuur ontvangen heeft. Hierop staan bankgegevens en het te vermelden factuurnummer.

Particulier
Als het gaat om particuliere verhuur, vragen wij u de factuur vóór of tijdens het ophalen te voldoen. Vooraf kan door het per bank over te maken of via een iDeal link. Dit doen wij vaak bij hogere bedragen. Bij kleinere bedragen kunt u bij ons pinnen bij het afhalen, of in overleg contant betalen.

Bedrijf
Als bedrijf of terugkerende klant heeft u de mogelijkheid om op rekening te bestellen. Wij hanteren een betalingstermijn van 28 dagen. Voor grote orders of voor aankopen vragen wij soms om een 50% aanbetaling of volledige betaling vooraf.

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Artikel 1 Definities
Verhuurder : PartyZaan V.O.F.  websites: www.lichtengeluidverhuurzaandam.nl / www.partyzaan.nl / www.blacklightsport.nl;

Huurder : Iedere (potentiële) wederpartij van verhuurder;
Overeenkomst : De mondelinge / schriftelijke bevestiging door verhuurder van een bestelling, dan wel de aanvaarding door huurder van de niet herroepen offerte van de verhuurder, dan wel bij gebreke daarvan de factuur of leveringsbon.

Artikel 2 Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassing op iedere offerte of aanbieding van verhuurder en op iedere overeenkomst tussen verhuurder en huurder, behoudens en voor zover door verhuurder schriftelijk van deze voorwaarden is afgeweken, met uitsluiting van door huurder gehanteerde algemene voorwaarden.

Artikel 3 Offertes
De door verhuurder uitgebrachte offertes zijn vrijblijvend, tenzij verhuurder uitdrukkelijk schriftelijk anders heeft bepaald. Verhuurder is gerechtigd een vrijblijvende offerte te herroepen binnen 3 werkdagen na aanvaarding van deze offerte door huurder. In dat geval komt tussen partijen geen overeenkomst tot stand.

Artikel 4 Huurprijs
4.1 Licht & Geluid apparatuur en accessoires: alle door verhuurder gehanteerde prijzen zijn onder voorbehoud, inclusief BTW, exclusief transport, verzekering en overige kosten in welke vorm dan ook. De prijs wordt berekend per stuk gehuurd goed en geldt voor de tevoren overeengekomen huurperiode.
4.2 Voor het bezorgen en/of afhalen van huurmaterialen worden transportkosten in rekening gebracht, vastgesteld door de kilometerafstand tussen verhuurder en de plaats van bestemming, plus terugreis, vermenigvuldigd met de geldende kilometervergoeding.

Artikel 5 Betaling, verzuim,  annulering en eigendomsbehoud
5.1 Betaling dient contant te geschieden bij het ter beschikking stellen van de huurmaterialen. Betaling van de bijkomende kosten op grond van het vuil, beschadigd, niet of te laat afleveren van de gehuurde materialen, waaronder emballage, dient contant te geschieden bij het retourneren van de gehuurde materialen, voor zover de op grond van artikel 7 te betalen borgsom niet toereikend is. Ontvangt de huurder een factuur voor bovengenoemde kosten, dan kan betaling per bank geschieden.
5.2 De beslissing om per bank te laten betalen is voorbehouden aan de verhuurder. In dat geval dient betaling plaats te vinden binnen 15 dagen na factuurdatum.
5.3 Na het verstrijken van de betalingstermijn is de huurder van rechtswege in verzuim en zijn alle vorderingen van verhuurder op de huurder onmiddellijk opeisbaar en heeft verhuurder het recht de uitvoering van overeenkomsten op te schorten, totdat de huurder aan alle opeisbare verplichtingen heeft voldaan. In geval van overlijden, het voornemen tot aanvraag of aangifte van faillissement, surséance van betaling of het voornemen tot een onderhandse schuldsanering of liquidatie van de (onderneming van de) huurder zijn de verplichtingen van huurder onmiddellijk opeisbaar.
5.4 Zodra de huurder in verzuim is, is hij een rente verschuldigd van 1,5% per maand, of gedeelte daarvan. Alle kosten van verhuurder ter verkrijging van voldoening in en buiten rechte komen vanaf dat moment voor rekening van de huurder. In dat geval is de huurder een vergoeding verschuldigd van 10% van het openstaande bedrag, met een minimum van € 125,00). Indien verhuurder aantoont hogere kosten te hebben gemaakt, komen ook deze voor vergoeding in aanmerking.
5.5 Door de huurder gedane betalingen strekken eerst ter afdoening van de verschuldigde rente en kosten, en vervolgens van de opeisbare facturen die het langst openstaan. Alle betalingen door huurder dienen te geschieden zonder enig recht op opschorting, korting of verrekening.
5.6 Indien de huurder 15 werkdagen of langer voor de dag van ter beschikkingstelling van de gehuurde materialen annuleert, bedragen de annuleringskosten 25% van de huurprijs. Tussen 15 en 10 werkdagen voor de dag van ter beschikkingstelling bedragen de annuleringskosten 40% van de huurprijs. Binnen 9 werkdagen of korter bedragen de annuleringkosten 75% van de huurprijs. Bij annulering op de dag van ter beschikkingstelling zelf blijft de gehele huurprijs verschuldigd.
5.7 PartyZaan V.O.F. behoudt de eigendom van alle door hem geleverde zaken. De huurder is verplicht de zaken die onder eigendomsvoorbehoud zijn afgeleverd zorgvuldig en als herkenbaar eigendom van PartyZaan te bewaren. PartyZaan is gerechtigd de zaken die onder eigendomsvoorbehoud zijn afgeleverd en nog bij de huurder aanwezig zijn, terug te nemen indien huurder niet voor tijdige betaling van de facturen zorg draagt of in betalingsmoeilijkheden verkeert of dreigt te gaan verkeren. De huurder zal PartyZaan te allen tijde vrije toegang verlenen tot zijn zaken ter inspectie ervan en/of ter uitoefening van de rechten van PartyZaan.

Artikel 6 Uitvoering
6.1 Bij uitvoering van de overeenkomst is verhuurder gerechtigd tot ter beschikkingstelling van geringe afwijkende of soortgelijke huurmaterialen, zonder dat dit grond voor ontbinding van de overeenkomst oplevert.
6.2 Tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen dient de huurder de huurmaterialen op het afleveradres van verhuurder af te halen. Legitimatie dient te geschieden met een geldig legitimatiebewijs. Het retourneren van de huurmaterialen moet gebeuren op de overeengekomen dag.
6.3 Indien is overeengekomen dat de verhuurder de huurmaterialen bezorgt dan zullen deze worden afgeleverd op de door de huurder opgegeven plaats van bestemming op de werkplek. Onder werkplek wordt verstaan, de plaats waar de terbeschikkingstelling dient te gebeuren, deze plaats moet direct bereikbaar zijn voor de voertuigen van verhuurder, dan wel een laad- of lospunt op maximaal 10 meter afstand. Moeten de materialen niet op de begane grond geleverd worden, dan dient er een lift aanwezig te zijn. Onze materialen zijn vaak niet te tillen. Voor de terbeschikkingstelling op een andere plaats dan de werkplek kan een toeslag in rekening worden gebracht.
6.4 De huurder is verplicht de gehuurde zaken overeenkomstig de bedieningsvoorschriften, die aan de huurder bij de aflevering van de goederen zijn overhandigd dan wel besproken, te behandelen.
6.5 De huurder mag geen veranderingen aan de gehuurde zaken aanbrengen.
6.6 De gehuurde zaken mogen niet worden onderverhuurd of ter beschikking worden gesteld aan derden, zonder schriftelijke toestemming van de verhuurder.

Artikel 7 Borg
Huurder is aan verhuurder een borg verschuldigd, welke door de verhuurder wordt vastgesteld. De borg wordt verrekend met de kosten die voortvloeien uit de verplichtingen van artikel 5.1, 6.3 en 10.3 van deze algemene voorwaarden. De borg minus eventuele te verrekenen kosten wordt binnen 10 werkdagen na inleveren huurmaterialen terugbetaald.

Artikel 8 Verzekeringen
De licht en geluidapparatuur en accessoires zijn tijdens bezit van huurder niet door verhuurder verzekerd. Huurder dient hier zelf zorg voor te dragen. Transport-, brand- en stormschade komen ook voor rekening van huurder.

Artikel 9 Reclames
9.1 De door verhuurder ter beschikking gestelde huurmaterialen worden geacht aan de overeenkomst te beantwoorden.
9.2 De huurder dient op het moment van ter beschikkingstelling van de huurmaterialen te onderzoeken of de zaken beantwoorden aan de overeenkomst en dient eventuele gebreken onmiddellijk, althans binnen 3 uur na in ontvangstneming, gespecificeerd schriftelijk aan verhuurder te berichten. Vanaf het moment van in gebruik nemen van de huurmaterialen vervalt het recht tot reclameren.

Artikel 10 Aansprakelijkheid
10.1 Gedurende de huurtijd is alle risico van het gehuurde voor huurder. Verhuurder zal in geen geval voor enig zichtbaar of onzichtbaar, verborgen of niet verborgen gebrek aansprakelijk kunnen worden gesteld. Voorts is verhuurder nimmer aansprakelijk voor enige door huurder geleden vervolgschade ingeval van gebreken aan het gehuurde. De verhuurder is slechts aansprakelijk voor directe schade die is veroorzaakt door haar opzet of grove schuld. Ieder aansprakelijkheid van de verhuurder is beperkt tot de netto factuurprijs.
10.2 Schade/verlies aan licht en geluid apparatuur en accessoires in welke vorm dan ook zijn voor rekening van de huurder. Verhuurder zal alle kosten van onderdelen, als ook gemaakte uren, transportkosten en overige volledig doorberekenen aan huurder. Let op dat alle ontbrekende materialen als gevolg van verduistering, diefstal of verlies in welke vorm dan ook zullen worden doorberekend tegen nieuwprijs. Deze ontbrekende materialen zullen wij om verdere schade en kosten te voorkomen direct factureren en vervangen.
10.3 Vanaf het moment van terbeschikkingstelling van de huurmaterialen waaronder emballage is de huurder volledig aansprakelijk voor verlies, beschadiging, breuk en iedere kwaliteitsvermindering van de huurmaterialen door welke oorzaak dan ook en is zij gehouden alle hieruit voortvloeiende schade aan de verhuurder te vergoeden. De schade wordt door telling bij aankomst in het magazijn van verhuurder door verhuurder vastgesteld. De telling door de verhuurder is voor partijen bindend.
10.4 Indien bij ter beschikking stelling op verzoek van huurder de huurmaterialen op een andere plek dan de werkplek ter beschikking moeten worden gesteld, komt alle schade die ontstaat naar aanleiding van de uitvoering van dit verzoek voor rekening en risico van huurder.

Artikel 11 Letsel
11.1 Verhuurder is niet aansprakelijk voor enig letsel van welke aard ook, door welke toeval of ongeval dan ook, aangebracht door de gebruikers / huurders of genodigden voor, tijdens of na de overeenkomst.

Artikel 12 Overmacht
12.1 Onder overmacht wordt verstaan omstandigheden die de nakoming van de verbintenis verhinderen en die niet aan verhuurder zijn toe te rekenen. Onder overmacht wordt in ieder geval begrepen: stormachtig weer (waaronder ook gladheid door neerslag, ijzel), vertragingen, geen of onvolledige aflevering door huurders van verhuurder, niet voorziene stagnatie bij toeleveranciers of andere derden, stakingen, algemene vervoersproblemen en het niet kunnen verkrijgen van voor de nakoming van verhuurder van de overeenkomst benodigde zaken of diensten.
12.2 Tijdens overmacht worden de leverings- en andere verplichtingen van verhuurder opgeschort. Indien de periode waarin door overmacht nakoming van de verplichtingen door verhuurder niet mogelijk is, langer duurt dan 24 uur zijn beide partijen bevoegd de overeenkomst te ontbinden, zonder dat in dat geval enige verplichting tot schadevergoeding bestaat of ontstaat.
12.3 Indien verhuurder bij het intreden van de overmacht al gedeeltelijk aan haar verplichtingen heeft voldaan, of slechts gedeeltelijk aan haar verplichtingen kan voldoen is zij gerechtigd het reeds ter beschikking gestelde, dan wel het gedeelte dat ter beschikking kan worden gesteld afzonderlijk in rekening te brengen als betrof het een afzonderlijke overeenkomst.

Artikel 13 Ontbinding
Verhuurder heeft het recht de overeenkomst met huurder onmiddellijk, zonder in gebreke stelling of rechterlijke tussenkomst te ontbinden indien:
– huurder niet aan zijn opeisbare verplichtingen jegens verhuurder voldoet;
– na sluiting van de overeenkomst aan verhuurder ter kennis gekomen omstandigheden verhuurder goede grond geven te vrezen dat huurder niet aan zijn verplichtingen kan voldoen.

Artikel 14 Geschilbeslechting en Rechtskeuze
Elk geschil tussen verhuurder en huurder zal, in geval de Rechtbank bevoegd is, in eerste instantie worden beslecht door de Arrondissementsrechtbank te Amsterdam.
Op elke overeenkomst tussen verhuurder en huurder is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

Privacy en AVG wetgeving

PartyZaan is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals beschreven in deze privacyverklaring.

Onze contactgegevens

Heb je het gevoel dat wij jouw persoonsgegevens niet op de juiste manier verwerken of heb je andere privacy gerelateerde vragen, dan kun je altijd contact opnemen via onderstaande gegevens:

PartyZaan VOF
Penningweg 85
1507 DG Zaandam
075-6142342
Contact@partyzaan.nl

Welke persoonsgegevens we verwerken en waarom we die verzamelen

PartyZaan verwerkt je persoonsgegevens omdat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

  • Voor- en achternaam
  • Adresgegevens
  • Vast en/of mobiel nummer
  • E-mailadres
  • Bankrekeningnummer
  • Handtekening
  • Bedrijfsnaam (indien zakelijke klant)
  • KvK-gegevens (indien zakelijke klant)
  • IP-adres
  • Internetbrowser en apparaat type

PartyZaan verwerkt jouw persoonsgegevens om de door jouw gemaakte offerte/bestelling, die je middels het contactformulier, per e-mail of telefonisch doorgeeft, compleet te maken. Deze persoonsgegevens gebruiken wij voor de volgende doelen:

  • Het opstellen van een offerte/bestelling
  • Het laten accorderen van een offerte/bestelling
  • Nadere (aanvullende) informatie opvragen, zoals een afleveradres en tijden
  • Het daadwerkelijk uitvoeren van onze diensten
  • Betalingen via iDEAL of automatische incasso
  • Analyseren van uw gedrag op de website om daarmee de website te verbeteren en het aanbod van producten en diensten af te stemmen op uw voorkeuren.

Wij gebruiken uw gegevens niet voor reclamedoeleinden en versturen geen nieuwsbrieven.

Hoe lang we de gegevens bewaren

PartyZaan bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren, waarvoor je gegevens worden verzameld. Wij houden ons aan de wettelijke fiscale bewaartermijn van 7 jaar.

Hoe wij je persoonsgegevens verwerken

PartyZaan gebruikt verschillende (deels geautomatiseerde) systemen en programma’s om jouw persoonsgegevens te verwerken, namelijk:

  • Rentman verhuursoftware (vanaf 1-1-2018)
  • Wiversoft verhuursoftware (tot 31-12-2017)
  • Duocast webhosting
  • Microsoft Outlook e-mail

Via de webhosting van www.PartyZaan.nl krijgt PartyZaan een ingevulde bestelling/offerte opgestuurd naar het algemene e-mailadres contact@partyzaan.nl. Een verwerkersverantwoordelijke van PartyZaan zal deze gegevens vervolgens verwerken in de Rentman verhuursoftware. PartyZaan stelt altijd een verwerkersovereenkomst op met medewerkers die deze gegevens verwerken.

Delen van persoonsgegevens met derden

PartyZaan verwerkt jouw persoonsgegevens in de verhuursoftware van Rentman, op ons eigen beveiligde account. Met Rentman hebben wij een verwerkingsovereenkomst gesloten.

Deze is te benaderen via deze link: https://rentman.io/en/terms-and-conditions#dpa

Tevens gebruikt PartyZaan voor het analyseren van bezoekersgedrag op de website van Google Analytics. Wij hebben met Google Analytics ook een verwerkersovereenkomst gesloten.

Deze is te benaderen via deze link: https://privacy.google.com/businesses/processorterms/

Jouw persoonsgegevens worden niet verstrekt aan andere derde partijen dan bovengenoemde zonder jouw uitdrukkelijke toestemming.

Cookiebeleid

PartyZaan gebruikt alleen technische en functionele cookies. Analytische cookies maken geen inbreuk op je privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op jouw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en jouw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld je ingevulde bestelling. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. Je kunt je afmelden voor cookies door je internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kun je ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van je browser verwijderen. Voor meer informatie raden wij je aan de Help-sectie van de browser te raadplegen.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door ons bedrijf. Tevens heb je het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kan indienen om de persoonsgegevens die wij van jou beschikken in een computerbestand naar jou of een ander, door jou genoemde organisatie, te sturen.

Wil je gebruik maken van je recht op bezwaar en/of recht op gegevensoverdraagbaarheid of heb je andere vragen/opmerkingen over de gegevensverwerking, stuur dan een gespecificeerd verzoek naar contact@partyzaan.nl.

Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, vragen wij jou een kopie van je identiteitsbewijs bij het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van je privacy. PartyZaan zal zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen drie weken, op jouw verzoek reageren.

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen

PartyZaan neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. We hebben onder andere geëncrypte certificaten op onze websites geïmplementeerd, zodat jij veilig kan surfen. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op via contact@partyzaan.nl.

Klachten over ons privacy beleid

PartyZaan wil je er tevens op wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de Autoriteit Persoonsgegevens

Start a Conversation

Hi! Click one of our member below to chat on Whatsapp